Machu Picchu Europy!

wtorek, 12 września 2017



Do tej niezwykłej wioski, zbudowanej na kapryśnym  podłożu pięknego wąwozu, prowadzi tylko jedna droga. Ekscytujące pięć kilometrów przypominające wijącą się wstążkę; piekielna droga słynna na całą Europę, która niejednego kierowcę przyprawia o gęsią skórkę. Jadąc nią za pierwszym razem czułam się jakbym właśnie wsiadła na wysoką karuzelę, a samochodowe pasy bezpieczeństwa wydawały się niewystarczającym zabezpieczeniem. 
Jeżeli ktoś uważa, że jedynka służy tylko do ruszania, to muszę go rozczarować! Jadąc krętą drogą do tej tajemniczej wioski raczej trudno wrzucić inny bieg.





Będąc już na miejscu, ciężko o to, by automatycznie nie nasunęło się porównanie do Machu Picchu. Widok malowniczej wioski Masca to jeden z  najbardziej niesamowitych krajobrazów, których doświadczyłam w życiu. Poszarpane skały, opadające w stronę granatowych wód oceanu, świadczą o ogromnej sile natury i o błahości ludzkiego życia.




Razem z koleżanką, pełne zapału i energii, postanowiłyśmy podjąć wyzwanie i udać się na trekking w dół wąwozu. Szlak, pełen niespodzianek i zapierających dech w piersiach  krajobrazów, był najtrudniejszą i najbardziej wymagającą trasą, jaką kiedykolwiek pokonałam. Jakie wielkie było moje poczucie szczęścia, gdy trzy i pół godziny później udało nam się dotrzeć do zatoki i wypocząć na przepięknej plaży Masca Bay. 



 Na przełomie ostatnich miesięcy dostałam sporo pytań na temat mojej wakacyjnej pracy. Postanowiłam zebrać je w całość i odpowiedzieć na wszystko w jednym miejscu. Dlatego jeśli masz pytanie dotyczące pracy jako animatorka hotelowa, zadaj mi je w komentarzu lub tutaj (klik).



8 komentarzy:

  1. Przepięknie! Naprawdę, cudowne miejsce, strasznie Ci zazdroszczę! Ja w sumie mam kilka pytań - po pierwsze - czy pracowałaś przez tylko okres wakacji czy to jest już Twoja praca zawodowa? Jakie musiałaś spełnić wymagania i jak znalazłaś jej ofertę?

    ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudowne widoki, zazdroszczę możliwości bycia tam <3

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia